Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». 

 Строки повернення і обміну 

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. 

 Гроші за товар повертаються покупцю протягом 7 днів і лише після перевірки товару. 

 Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. 

 Умови повернення для товарів належної якості 

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 Для повернення товару неналежної якості вам необхідно виконати такі кроки: 1. Повідомити продавця про неналежну якість товару. Це можна зробити у письмовій формі (наприклад, електронною поштою або листом) або усно (при зверненні до продавця).

 2. Звернутися до продавця з вимогою про повернення грошей або заміну товару на аналогічний. 

 3. Пред'явити товар продавцю разом з його оригінальним упакуванням, якщо таке було. 

 4. Отримати від продавця акт прийому-передачі товару.

 5. Якщо продавець відмовляється задовольнити вашу вимогу про повернення грошей або заміну товару, ви можете звернутися до відповідного органу державного контролю за якістю та безпекою товарів. 

 Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.